Mls_mls02 Haftayız bugün kızımla çok şükür herşeyimiz sağlıklı ve güzel gidiyor. İlk gebeliğim hareketlerini artık hissediyorum 😍 göbüşte çıktı ☺️Sizlerde durum nasıl kızlar ?🥰