mry_mst benim de ikiz kızım olacak inşallah. Bende isim konusunu hala çözemedim. Zümrayı da asel i de çok beğeniyorum. Ama Zümrayı biraz araştırınca dini açıdan konuşmaması gerek diyor. İlk baktığımız anlam değil diyor. Tabi neye göre yazdılar net bilmiyorum. Siz yine ikinci kez Bi araştırın. Topluluk cins anlamı yazıyordu.