Mutluuyuvaa Günaydın hayırlı cumalar 🌹 bebeğinizin odası için kamera yada telsiz alan varmı yada almayı düşünen acaba gereksizmi olur
Sinembasara13 Mutluuyuvaa ben aldım xiaominin 360 dereceli olanı gayet de memnununuz bebek kameraları telsizine göre de gayet uygun