tazeanneew Kızlar geceden beri adet olcakmış gibi sancı çekiyorum sabahta çatımda ağrı vardı sanki göbeğimde aşağıda gibi geldi sizce ne olabilir doktora gitmeli miyim plasentamızda aşağıdaydı son kontrolde ama kanamam falan yok akıntılarım biraz çoğaldı
iremgun tazeanneew içinizin rahat etmesi için en güzeli doktora gitmeniz. Herkesin yaşadığı farklı oluyor. Ben de normal olan siz de olmayabilir ya da ben de normal olmayan siz de olabilir ama bunu burdan bilmel mümkün değil. Ben bu tarz şikayetlerde doktoruma gidiyorum hemen. Bence siz de gidin derim. Sağlıkla 🌸
[silindi] tazeanneew Benimde kasıklarım ağrıyor Adet olcakmışım gibi ama Kanamam yok. Doktorlarda diyo Kanama olmadığı sürece normalmiş. Rahimde büyüdüğü için ağrı yapıyor. Ama çok endişeliysen git derim bi Doktoruna 😊