Sarekrlngc bence en önemlisi annenin psikolojisi arası çok olmasın diye psikoloji kaldıramıcağı halde çocuk yapmak hiç ama hiç iyi bi fikir değil bende hep aynı şeyi istiyodum çünkü kardeşimle aram 13yaş ben en fazla kardeşler arası 3yaş dedim hatta daha az ama doğum yaptıktan sonra çok fazla peşpeşe bakamıcağıma karar verdim sonra 2.5yaşına geldiğinde artık bakabilirim dedim gebe kaldım 3yaş 4ay olcaktı araları ama malesef kaybettim ki çok fazla istiyodum sonra tekrar gebe kaldım tekrar kaybettim şimdi tekrar gebeyim inşallah bu sağlıkla tutunur 4buçuk yaş falan olcak araları çok şartlamıştım kendimi en fazla 3 diye şartlamamak lazımmış biraz kader biraz psikoloji yani 😬