Herkese merhaba. 8 hafta 4 günlük hamileyim 1 haftadır sağ omzumun üstünde yanma ve ağrı var dün doktora gösterdim zona büyük ihtimalle ama gebe olduğum için ilaç vs yazamadı kendi doktorumda zona olması durumda bebeğin zarar gorebılecegını soyledı. Aranızda başından böyle bısey geçen veya duyan varsa yardımcı olursanız sevınırım