didemturn evet bende aylardır böyleyim yeter ki kırk haftaya kadar tutalım, normal bi şekilde kucağıma alayım diye. Normal doğumda doğum sezaryen de doğum sonuçta ikiside bizi anne yapıyor ama ameliyat korkum, hissedecek miyim korkum, çok çok paniklemem yüzünden asla sezaryen istemiyordum. Ne yediysem olmadı. Ve hataya mecburi sezaryen olacağım. Üstelik olduğum şehirde küvöz imkanları iyi olmadığı için başka bi şehirde doğum yapacağım. Bunlar halaaaaa halaaaaa kilo yarıştırıyor😂 böyle kilo postlarının kaldırılması gerektiğini düşünüyorum. İnşallah yakında bi çözüm bulunur bu duruma🙏🏻