gizemlianne Kızlar bugün hastaneye gittim kese boyutu 16 mm ölçüldü sata göre 6+4 doktor sen geç hamile kalmışsın dedi 10 gün geriden geliyosun bebegi göremedik yine 2 hafta sonra gel bebeği görürüz dedi . Böyle bişey yaşayan varmı
Sarella gizemlianne normal bence ben ilk gebeliğimde 5 haftalıkken hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk 2. Hamileliğimde 5 haftalıkken keseyi gördük bebek yoktu 1 ay sonra gittik bebeği gördük kalp atışınıda duyduk Yani geç döllenme olabilir
Eymirinannesi gizemlianne çok normal. Bende yaşadım. Her zamann sat ve usg tarıhim farklıydı. Şimdi keseye göre, bebeği görünce de bebeğe göre hafta hesabı yapılır sizede
MeralimekEkinci Sata göre 7+4 kennultrason 5+1 çıktı babada geç dedi ama hayırlısı daha göremedik duyamadık
MeralimekEkinci Sarella adetiniz düzenlimidir beni 28. Gğnü asla geçmez. Birde 12. Gün çatlaktan iğnesi oldum iğneden 36 saat sonda ilişki diyor doktorlar çatlama oluyormuş çünkü nasıl oluyor bu kadar fark anlamadım
Eymirinannesi MeralimekEkinci on gün. Her seferinde artma ve azalma oldu taki 16.haftaya kadar. Şu an bile fark var