nurkse Bugün klomenin 3.günü sağ kasığımda ara ara batmalar ağrılar oluyor yumurtlama belirtisi olabilir mi?
Seda344 nurkse tatlım bende ilk denemede kaldım. Tavsiyem her defasında kalçanın altınayastık koy. 3 saat falan duş almadan. Ayağa kalkmadan yat. Ben öyle yaptım
whitedream nurkse yok canım belki birden fazla yumurta oluştuysa büyüdüğünü hissediyondur onun batması olabilir ama yumurtlama olmaz iğneyi vurunduktan 36 saat sonra çatlar o zaman beraberlik olması gerek
nurkse Seda344 öyle yapıcam ama ya olmazsa düşüncesi beni maf ediyor bugün 3.gün klomen de salı günü iğne yapılacak inşallah olur o kadar çok dua edip istiyorum ki 😞
nurkse Happybsrn hadi inşallah tutar seninki de yazarım buraya inşallah çift çizgi haberi veririz ikimizde
Seda344 nurkse bence okadar istekli olma. Rahat ol. Oluruna bırak.psikoloji çok önemli. Sal gitsin. Boşver de. İnan işe yarayacak.
Happybsrn nurkse 8 yıllık ama 2 yıldır gebelik düşünüyorum sağlık problemi dolasiyla düşünemedik ….ya bana pko var diyen olmadı ama adetlerim düzensiz bazen erken bazen geç ama yumurtlama sorunum yok ..
Miniktosbaa nurkse bendede aynı sorun var pko var yumurta oluyor ama büyümüyor sadece ilaç yöntemiyle oluyor yoksa yok 😞
nurkse Miniktosbaa çok zor Bi durum. Hep kalbim çarpıyor olmaz diye. Ya olmazsa diye felan, sonra birden içime Bi kıpırtı geliyor salı günü iğne tutup hamile olucam diye bilmiyorum rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ❤️
nurkse Seda344 ya onu da denedim evliliğimin ilk ayları umursamıyordum. Ama baktım olmuyor kendi kendime sıkıntıya girdim