Glzz Merhaba arkadaşlar 2 gündür geceleri aşırı kasıklarım agrıyor uyuyamıyırm sol tarafa yatsam sol saga yatsam sag kasıklarmın agrısı daha çok artıyor oturarark uyumaya calışıyorm sizdede böyle olan varmı mantar enfeksiyonu vardı fitil kullandım ama daha önce kasık agrısı yapmamıştı..yoksa sancı mı ben bilmiyorum ilk gebeliğm..Bilgisi olan varmı ?
MiniCooperAnne @Glzz Ah benim de bir kac gundur var. 37+1 Sali gunu sezaryan. Kasiklarima bir agri giriyor kitleniyorim resmen. Ama dun doktor kontrolum vardi. Doktor normaldir dedi. Tabi ki bu demek degil ki, senin ki de normal. Surekli ve rahatsiz edecek sekildeyse doktora gozukmende fayda var.
Glzz MiniCooperAnne en çok geceleri oluyor belimde agrı kasıklarm da agrı normal de de var ama bu kadar degildi ..Haklısnız doktora gözükmekde fayda var teşekkür ederim 😊🤲🏻
MiniCooperAnne @Glzz Ah hele geceleri dedigin gibi🥺 Yaptigi agirlik, belimize binen yuk vs uykularimizi kaciriyor. Bir kac gundur bas agrisi ile uyaniyorum bu yuzden. Ama az kaldi ins.🙏🏾 Duzenli gidiyorsun degil mi doktoruna?
Glzz MiniCooperAnne düzenli gidiyorum doktora ama bu agrıyla gdersem kesin alttan bakcaklar gecen seferde baktılar açılmam yoktu dayanamıcak duruma gelirsen gdiecegim..En son salı günü gittim ama bu geceleri olan agrı bi baska bebek agırlık yapıyor ama sanki digerleri gibi degil ve karnım çok asagı indi ..Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bebeklerimizi hayırlı bi şekilde kucagımıza alırız inşallah 🤲🏻🤲🏻😊
MiniCooperAnne @Glzz Insallah canim benim insallah. Guzel olacak her sey. Bunca agrinin, sizinin ardinda kucagimiza aldigimiz zaman unutacagiz herseyi.😍😍😍🤰🏽🤱🏽👼🏾
Glzz MiniCooperAnne çoook Aminnnn çok heycanlı 🤲🏻🥰 Rabbim isteyen herkese hayırlı evlat versin her zaman duam 🤲🏻🤲🏻🥰🥰