Busbus58 eve geçtikten sonraki ilk 2 gün ben çok sinirliydim. Evdeki yemeklere kızdım, beğenmedim inat ettim yemedim. 😅😅bir kere de anneme kızdım ağladım ama düşününce sebebini bile hatırlamıyorum 😂 şimdi 21 gün oldu. Uykusuzluk, yorgunluk alıştım hepsine ama kısa da olsa bir lohusalık yaşadım sanırım