344334 Merhaba güzel anneler ben 8+6 günlük gebeyim doktorum i-Mom tavsiye etti erken sizler ne zaman kullanmaya başladınız
Yenibirannee 344334 ben 17. Haftamdayim ilk 3 ay folik asit kullandim sadece ve prilam mide bulanti hapi simdi sadece decavit kullaniyorum
Minik1portakal 344334 ben 6. Haftada gitmiştim ilk randevuya, o zaman bana da o ilacı verdi doktorum, şu an 28+4 hala kullanıyorum. Bi kaç kez doktor değiştirmek zorunda kaldım hepsi kullanmaya devam dedi 🤗