rmdfile ben kabin boy arabasından almıştım taşıması kolay olsun diye, kızım biraz büyüynce. Ama arabayı aldık 1 kere kullandık, pamdemi oldu. 7-8 ay hiç kullanmadık, sonra tekrar bi kere kullandım hafif taşlı yolda gidince sürekli arabanın kol kilidi atıyor araba katlanma moduna geçiyor. Ebebke götürdüm durumu anlattım. Kızım da o zmn 13 kilo fln araba 20 kg taşıyor. Mağzada tabii aynı şeyi yapmayınca almadılar arabayı. Biz belki düzgün mü açamadık mı acaba dedim. Tekrar kullandım yok yani ikide bir arabanın kilidi atıyor. Baby plus marka ne aldıysam da hiç memnun olmadım. Araba gibi büyük bir şeyde de çok dikkatli olmak lazım.