Ecrinakcay ben gidiyorum. Normal doğum 2500-3 bin civarıydı. Normal doğum içim cihanpol konuşmuştuk biz. Ama bebeğim çok zayıf olduğu için şuan sezaryene döndük. Cihanpolde sezaryen yapıyor 3500 tl ye. Ama bizim bir de küvöz durumumuz olduğu için Diyarbakır memorial a gideceğiz. 5 bin tl dedi. Hatta haftaya doğumum var salı günü gün planlaması geliş gidiş planlaması falan yapacağız🤢