Adetim 8gün geciktiğinde farkedip kan verdim 2500 çıktı. Bir hafta sonra doktora gidebildim kese göründü, gebe sayılmazsın beklicez dedi. 50 falan çıksa benimki bi hata olmuş olabilir falan derdi sanırım. 😁 rabbim gönlünüze göre versin, herkesin dediği gibi artış takibi önemli olan. 2 3 günde bir kan tahlili tekrarlayın