Sevgi6706 Mesela anestezi şeklini kendimiz seçebilir miyiz yatışta refakatçiyada covid testi ile mi alıyorlar ve baba bebeği görebiliyor mu???
Ayten-1907 Bende orda doğum yapacam sezeryan mı normal mi daha belli değil.. 39+4 dua edelim birbirimize kızlar.. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın 🤲🌺
Sevgi6706 Ayten-1907 rabbim kolaylık versin hepimize yarın beni anestezi doktoru görecek birde covid testi yapılacak salı günü sezaryen ameliyatına giriyorum
Ayten-1907 Sevgi6706 normal de olsa sezeryan da olsa covid testi yapılıyor mu canım. Ben hiç yaptırmadı bi de burundan yapıyorlar tuhaf gelecek ama çekiniyorum o işlemden