Enesefe Slm arkadaşlar geçen hafta gittiğimde doktorum bebegin hareketler ini say demişti ama bazen öyle oluyor ki çok hareketli oluyo ve sayamiyorum normaldir herhalde dimi ikinci hamileliğin ama ilk cocugumda bu kadar yaşamadım bide devlet hastanesine gidiyordum orda kim kime tim timaydi
Enesefe Elifdilara doktorum geçen hafta gittiğimde gün içinde nasıl hareketli mi diye sordu evet dedim sonra muayene m bitince çocuğun 1 saat içinde hareketlerini say dedi bilmiyirm ki
Elifdilara Enesefe Allah Allah cok merak ettim.saati saatine uymuyorki bazen saatlerce kıpırdamıyor bazende delecek gibi insani rahatsiz ediyor
Enesefe Elifdilara bayram sonu kontrolün var bakalım anlayacagiz belki benim şekerim var ondan dolayı da demiş olabilir diye de düşündük gitmeden önce herşeyi soracağım doyirm ama oraya gidince herşeyi unutuyorum