ilk dozda 4gün kolumu kaldıramadım 2gün öncede 2.doz oldum sağlık ocağında aşı yoktu eczaneden aldım yemin ederim sadexe vurulan yer hafif bir uere çarpmş gibi acıdı artık aşılardan mı 2.dozdan mı bilmiyorum 😀çok rahat geçti biri daha demşti eczanedekiler acıtmıypr diye artık bilmiyorum nedenini ama ağrı olmadı 2.dozdan