Arkadaşlar 5.5 aylık hamileyim canım midye istedi ama 10-15 tane anca yemişimdir sanırım herkes birden fazla yemeyecektin niye yedin of ya vs gibi cümleler kullanıyor bebeğin beyin gelişiminde sorun yaratırmış bir kereden bisey olur mu ki ilk gebelik tecrübesizim yani doktora randevu bulamıyorum gitsem sorucam da yok işte.. Aranızda hamilelikte yiyip sorun yaşayan oldu mu😒