mucizemm_3 haftanız yaklaştıkça nst kontrolleri için çağırıyorlar belki o yüzdendir. Benm doktorumda bana 15 gün sonraya randevu yazalım ama arada kendşni kötü hissedersen haberdar et randevunu öne çek dedi. Ben bebeğimi hissediyorum hareketli sancımda yok. Kontrollerim ne kadar uzarsa o kadar iyi oluyor çünkü az parada gitmiyor. Bide eşim tereddütlü bu kadar ultrason bebeğe zarar verirmi diye. Zararlı olmadığını bilsekte .