Gizem--43 Bugün 33 haftalik olduk. Kiyafetlerimiz falan hazir. Ben ayri oda yapmiyorum simdilik. Müstakil evde oturuyoruz ve Sürekli asagi inip yukari cikamam diye. Belli bir süreye kadar bizim odada yeri olacak. Bir komodin ve besigi. Ama malesef henüz kuramadik 😂 daha Kiyafetlerimiz yikanip ütülenecek. Hastane cantamiz hazirlanacak 😂🙈 Bende Bu hafta kendimi agirlasmis hissediyorum. Hani biraksalar hep uyurum o moddayim 🙈😂