Morlavanta Bebişinin gelişimi önden giden arkadaşlar doğumunuz erken mi gerçekleşti? Kızımız olacak 2 hafta fazla söylüyor doktorumuz ve suyun az eşe yakın dedi bilginiz var mı acaba ?
Mervee26 Morlavanta benim de gelişimi önden gidiyor. 36 haftalık hamileyim, 38de doğar muhtemelen dedi doktorum.
Semashbl Morlavanta bizim de 10 gün önden gidiyor suyu da fazla daha 28 haftadayiz nasıl olur merak ediyorum ben de burda durayım
BirMuallime Morlavanta benim de 3 hafta önde benim suyum fazla o yüzden erken doğum olabilir dedi doktorum ama su sıkıntısı olamayınca vaktini bekliyorlar diye biliyorum sadece iri bebek oluyor
ilgin22 Morlavanta benim gelişmesi geri 30+2 olmam lazım ama dün 28 hafta çıktı ultrasonda benimde suyum az o yüzden detaylıya gönderdi tekrar yatış yapılabilir dedi 😞
Morlavanta Leylim evet yaptım normal çıktı değerlerim fakat suyun az bol su tüket dedi doktorumuz eşe yakın olduğumuz için de ameliyatla (sezeryan) alabiliriz dedi :( Sağlıkla gelsinler inşallah
Morlavanta ilgin22 Bol su tüketin ve havuç suyu çok işe yarıyor dediler bende bu yöntemlere başvurdum sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah
Mondlicht Morlavanta gelişimimiz önden gidiyordu ama erken doğmadı zamanında doğdu sadece daha iri bir bebek oldu
ilgin22 Morlavanta 1 aydır havuç suyu içiyordum daha kötü oldu iyiyken suyum sınıra indi şimdi portakal suyu falan denicem
Zeynep_50 Morlavanta benim ilk bebeğimde iki hafta önde gidiyordu 39+6 da sezaryen ile aldılar 4130 gram doğdu şimdi ikinci oğluma hamileyim buda başından belli hep iki hafta önde gidio genetik olabilir dedi doktorum
Semashbl Zeynep_50 bize de aynısını dedi ilk bebeğim ama şeker de çıkmayınca iri bir bebek olacak demek ki dedi muhtemelen de öyle ben ikiz eşiyim annem bizi 3500 ve 3750 gram doğurmuş 🤭 kardeşim de 4250 😅😅 sanırım genetik bizde