Esosun stres yapmamalisin en cok o yukseltir. Yuruyus yap yemek sonrasi yarim saat. Gunlerin duzenli olsun. Yeme saatlerin hep ayni olsun.tarcin ve hurma sekeri dengeler.sirke de oyle. Gece uykusuz kalma.hareketli ol. Duzgun de beslenirsen cikmaz. Benim ikiz kardesim tip 1 diyabet.bi hemsire olarak onu okadar egittim ki, gecen doktora gittiginde ilac raporu icin,doktor sonuclarin cok normal rapor yazamam sana.taniyi koyan doktora git dedi 🤲🏻 Cok sukur.