[silindi] Tabiki hepimiz öncelikle yavrumuz sağlıklı olsunda ne olursa olsun istiyoruz ama bazı insanın içinde vardır veya hayalinde vardır kız annesi olmak veya oğlan annesi bide banada anneler hisseder denildiği için sordum çünkü şuan bende heyecan çok çok taze 4 gün oldu daha öğreneli bu yüzden duygular karışık bilmiyorum hissetmiyorum birşey sizin biraz ilerlemiş o yüzden sordum gerçekten oluyor mu öyle bi his düşünce