Doğum yapalı tam 2 hafta oldu kızlar ancak yazabildim tam 40 haftamda doktor sunii ile doğumlu başlatalım dedi hastaneye yatışım yapıldı 10 saat sonra sancı çektim doğum sancısından korkanlar için söyleyeyim dayanılmayacak bisey değil korkmayın başı inmedi 3 cm sonrası ilerlemedi mecbur sezeryan dedi aslında normal doğumdan daha çok korkuyordum yine de sezeryana giderken kötü oldum aslında sağlıkçıyım her şeyin farkındayım yine de insan çok stres oluyor ilk gece çok iyi geçti hastanede yürüme kısmı elbette sıkıntılıydı ama asıl sıkıntı eve gelince başladı.spinalin etkisi dedi doktor bir hafta yataktan kalkamadım aşırı baş ben boyun ağrısı evde 3 gün serum taktırmak zorunda kaldım siz de bunlarla karşılaşırsanız yapmanız gereken tavsiyelerde bulunmak istiyorum ben çok zorluk çektim sizler biraz daha rahat olun yoruma daha ayrıntılı yazacağım