Kızlar merhaba idrar testi yaptım çift çizgi çıktı,kan testide yaptım kandada çıktı çok şükür 🙏[Beta -HCG=)4134 ] kan testimi 6 .haftada yaptırdım suan 8+4 olduk dun doktora gittim Kalp atisini duyamadik ama doktorum çok şükür kese duzgun dedi ve gelişmeside güzel dedi bu hafta pazartesi de gitmistim 16mm ve perşembe 21mm olmuş 3 günde güzel gelişmiş inşAllah hep böyle devam eder sanırım geç dollenmeden dolayı doktorum ondan olabilir dedi normalde alttan bakacakti ama ben biraz beklemeyi tercih ettim doktorum da tamam dedi son adet donemim 18 ocak bana biraz bilgi verebilirsiniz ben mi yanlış hesapliyrm perşembe günü tam 2 aylık olduk InşAllah 🙏🙏🙏sağ salim evlatlarımızı kulağımıza alırız 🙏