2pasam03 Kizlar bugun yol cikacagim doktorumada sordum.sorun olmaz.dedi mola verdiginde yuruyusunu yaparsin dedi aranizda yapan var mi yolculuk bu haftalarda bu arada 4.5 saatlik bir yol
Zeynep0332 2pasam03 bende 29 haftalığım cnm..2 saatlik yola gidicem bugün arabamızla..sıkıntı olmaz dedi drum..sende molada yürü..kan akışı olsun cnm..oturdugun yerde ayaklarını hareket ettirirsin..sag ve sol oturursun yan şekilde..inş bir sıkıntı olmaz..
Ftmagull 2pasam03 bende son aylara yakın 7bucuk aylıkken falan memlekete gidicem 9 saatlık otobüs yolculuğu yapıcam napicam bilmiyorum
Mishon 2pasam03 ben 32 ci hafta 5-6 saatlik yola gittim,bi sorun olmadı çok şükür doktoruma dokrmuştum zaten 🥰tabi herkesın hamileliği farklı ama doktorunuzu dinleyin en iyi o nilir 🙏🏻
Zeynep0332 Rahat kıyafet ve ayakkabı seç cnm..ped takmayı da unutma..benim normal dogum pozisyonu almış idrarımı tutamıyorum ve hapşurma vs muhakkak kaçıyor 😇
Zeynep0332 2pasam03 bende memnun oldum cnm..sanada hayırlı yolculuklar..afyonda yaşıyorsun dimi sen..dr kimi seçtin 😇
2pasam03 Ftmagull cabim sende doktorunla konus ona gore cikarsin yoluna bir sorunun yoksa belki izin verri sanada ama.mutlaka danis yani
2pasam03 Zeynep0332 ewet canim afyondayim 2 yere gidiyrm canm bi devlet hastanesinde evren bey var cok memnun kaldim 4 tur gidiyrm ozel gibi daha oncesinde mavi hastaneden fatih bey. Var oydu . Bu arada. Sagolasin sizede hayrli yolculuklar simdiden
2pasam03 Mishon tesekkur ederim canim.bende sordum bir sorun olmaz dedi insallahh kazsizca gidip gelirim