Senaz_1 canım buradaki bazı yazılar insanı gerçekten strese sokuyor. Ben 17de hissettim ama sonrasında hiç hissedemedim kaç gün kendimi yedim doktora gittim o kadar düzensiz ki pozisyona bağlı olabiliyor sizin vücudunuza bağlı olabiliyor yani içinizi gerçekten ferah tutun ben de hissetmiyorum şu an 20 olduk belki bugün hiç hissetmem yarın da hissetmem belki ama takılmamaya çalış eminim bebeğin içeride kıpır kıpır ama her zaman bize yansımıyor