Kızlar 2 gün önce şeker yüklemesi yapıldı sonuçlarım çok tuhaf geldi anlayan ya da benzer durum yaşayan var mı acaba? 100 gr glukozu almadan alınan kanda sonucum 126 çıktı normal üst değer 120 iken. İçtikten sonra alınan değerlerim hep referans değerleri içerisinde düşük değerlere yakın hatta. Doktorum da 1 hafta yediklerine dikkat et sağlık ocağında açlık-tokluk olarak tekrar baktır demiş. Sebebi nedir, yaşayan var mı bu durumu?