7 aylık hamileyim. Trombosit değerim eğitim araştırmada normal değerinde çıkmasına rağmen diğer hastanelerde (3 tane hastane denedim) fazlasıyla düşük çıkıyor. Hematoloji doktorum bir risk olmadığını söylesede doktorum doğumumu riskli bulduğu için kabul etmiyor ve farklı bir hastane bulmamı söylüyor. Aynı durumu yaşayan var mı acaba 😢