anneyim_33 Neriman_yksell Oozlemmmm Bende Eylül sonuyum kızlar nasip olursa oğluşuma kavusucaz sabırsızlıkla bekliyoruz 💙🥰🙈🌸
Resoo Oozlemmmm Oozlemmmm bende bende 11+2 olduk bugün 🥰😍 Pazartesi kontrolüm var sağ kasığımda aklamadan beri yürürken ağrı var biraz 😞sizlerde durum nedir nasılsınız