94Busra94 Kizlar ya normalde her gittigimde sorardim bidaha ne zamana randevu aliyim diye bu sefer unuttum suan 34.5 haftalik hamileyim gecen gittigimde 3 hafta sonra gel demisti doktorum simdi son donemler ya daha sık gitmek lazim galiba bu benim ilk hamileligim sizce yine 3 hafta sonraya mi alsam yine ve catiyida sormadim gittigimde cati muayanesi yapar galiba dimi
Hypatia 94Busra94 ben de 34+1 ken gittim en son ,2 hafta sonra gel,sonrasında her hafta görüşücez demişt.istersen bi telefon aç sor.çatı muayenesini de yapabilir artık,bana bişey demedi ama hazırlıklı gidicem yine de 🙈
94Busra94 Devlet hastanesine gidiyorum ki ayy o catidanda acayip tirsiyorum dogumu dusunemiyorum bile 😂😂bende dusurebilirsem 2 olmadi 3 hafta sonraya randevu aliyim yine