Evettt sonunda 37. Haftaya geldik 🥰 Dün çatı muayenesi oldum ve normal doğuma engel yokmuş bakalım. Artık Arden’im ne zaman gelmek isterse gelecek 🥰 ama sanırım ben biraz sabırsızım hemen gelsin istiyorum 🤭 yürüyüşler, Plates topu, hurmalar bekle bizi 👊👊