Princessmom 2 Mart’ta 909 olan hcg 18 martta 7350 olmuş. Dahada yüksek olmalıydı düzensiz artış dedi doktor. Kese var bebek yok. Adete göre 7+2ym Kürtaj büyük ihtmal boş gebelk dedi 😓
Tugba6336 Princessmom aslında boş gebelikte bthc duruyor. Bende 10 bine kadar iki kat arttı hep. Sonra durdu. Hiç yükselmesi. Üzmeyin canınızı Allah size eşinize can sağlığı versin. Yine bebek sahibi olursunuz
Nadiye123 Princessmom başka doktorada görün cnm.. Benim ilk kızımda da aynı şeyleri söylediler dokturumu değiştirdim alttan muane etti öyle kalp atışını duyduk.. Rabbim yardımcın olsun
Tugba6336 Princessmom inşallah sağlıklı bir gebelikte. Ama bu süreçte bir Dr daha görüşmeniz tavsiye ederim
Princessmom Tugba6336 beta takibi yapıyor şuan doktor artmazsa yada düzemli artmazsa bir kaç gün bekletiz sonra kürtaj dedi