Senem06 aybikk Egepol hastanesi Bülent hoca hastaneden hiç memnun değilim sadece ve sadece doktorum için gidiyorum sağlık sektöründe çalışmış biri olarak böyle mükemmel doktor nadir bulunur
Merve1996 ArzumehmetAkdil 33 haftanin ilk gunu gittik kontrole 2300 kiloydu suan 34 haftayiz 😊doktor gelisimi gayet iyi dedi.
OzlEmrah Deryak Evet Canım biraz zor geçiyor geceleri uyuyamıyorum ama onlar için herşeye değer merak etmeyin sizde görürsünüz iyi düşünün iyi olsun 😍🙏 inşallah vaktinde gelir bebeklerimiz 😘❤️
Enesefe Bursa da çok sıcak çok bunaliyor um hele evim sauna gibi kliması z duramiyurm temmuz 25 de dogum olacak bende hep kısa uzun sıfır kol badiler aldım
Enesefe Geçen hafta gittiğimde 1931 gr di şimdi 33 haftalık olduk hafta ya kontrol var bakalım ne kadar olacak kizcem