Minigim20 iki gündür bende bunu kuruntu yapıyorum.Bebegime bisey oldu endisesindeyim.Ben daha 11 haftalıgım hareket hissetmem bu haftalarda imkansız evet biliyorum daha erken senin icin diyenler olcak biliyorum.Ama sık acıkırdım acıkmıyorum karnım şişti simdi sankı yımış yımış,zaten diger hamilelik belirtileri bende hic olmadı sadece anlık bi bulantı geliyo ondada kusamıyorum korku ve endişe içindeyim.