Ben 3 gebelik yaşadım . İlkinde sapsarı saçlı bir erkek görmüştüm cinsiyetini iki ay sonra öğrendim erkekti . İkinci gebeligimde sürekli sown sendromlu çocuklar görüyordum o gebeliğim kalp atışı olmadığı için sonlandı. Şuan 3uncuye gebeyim ilkte rüyamda hastanedeyiz bir oğlum elimden tutuyor bir oğlum da kucagimdaydi cinsiyeti bı kaç ay sonra belli oldu erkek yine. Allah sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin 🤲🤲❤️