Zahide15_ Kızlar beş aylık hamileyim . Gece enfeksiyon için fitil kullanıp yattım . Sabah ayağa kalkınca çamaşırıma beyaz beyaz bişeyler ve sıvı geldi baya . Bebeğin suyu vs değildir dimi ? Aranızda kullanıp böyle olan varmı
Nslhnkr Zahide15_ ilactan dolayı. İlacı koydugumda ayaklarını 10 dk dik kalkma. İlaç geri geliyo . Korkma canım
BirMuallime Zahide15_ doktorum bana sabaha kadar akıntın olur sıvı korkma fitil enfeksiyon u sökecek demişti canım korkma
Zahide15_ Nslhnkr gece kullanıp yattım ilk defa kullandım bilmiyorum pek sıvının akması normal o zaman bebeğin suyu değildir
Zahide15_ ozlemak42 beyaz beyaz gelen şeyden değilde sudan sıvıdan tırstım bebeğin suyumu diye ilk defa kullandığım için bilmiyorum
150_gelartik Enfeksiyonun sökülüyor canım korkma. Kullandım biliyorum ped koymuştum ben ne zaman geleceği belli olmuyor çünkü