Mervemerve58 nisan ayinda her seyimi alib mayisda beklicem InsAllah.3trimester soyle oldu aslinda darkli neden cunki buyudugunu hiss ediyorsun haraketleri guzel ama acitiyor.Uykum zaten hic olmadi.Yemegime dikkat ediyordum ne ben nede bebek kilo almayalim diye.Bazen bacak agrisi bel agrisi.Ama her agrinin uzerini orten sey.Buyudugunu hiss etmek.Bazen ayagini,elini kafasini,popisini gore bilmek.Aslinda ben simdi anliyorum anne oldugumu😬