Nslhnkr Dila71 ilk 3 ay bebek bizim depolardan besleniyormuş. Bu halsizlik yorgunluk uyku uyuma hep ondan 4. Aya dgru vitamin haplarıyla düzene giriyo . Uyu valla canım ben 33+4 üm agrılarla uyanıyorum 5 ten beri ayaktayım
Dila71 Nslhnkr yaaa Allah yardımcın olsun canım calisiyorum bende hastanede bol bol uyumaya gayret ediyorum