Cumali51 elde örme olanları, renk verebilecek olanları elde suya bastırdım öyle yıkadım ayrı ayrı. Geri kalanını makinada 30 derecede 400 devirde yıkadım. Yine renkliler ve açık renkleri ayrı yıkadım.Dalin sabun tozu kullandım. 4 ay kadar falan yumuşatıcı da kullanmayı düşünmüyorum. Daha sonra sıvı bebek deterjanı ve bebek yunuşatıcısı alırım😊