İyi geceler güzel hamişler
Şuan 28 haftalık hamileyim
Perşembe günü uçak bileti alındı yolculuk yapmam gerekecek pazartesi tekrar dönüş olacak doktoruma sordum bi sıkıntı yok rapor yazarım gidebilirsin dedi
Aranızda seyahat etmek zorunda kalan oldu mu ve çok mu zor geçti yolculuk.
Tavsiyeleriniz var mı güzel anneler