Dorukun_annesi Kızlar sizden dua istiyorum suyum birden boşaldı hastanedeyim doğum için yatışım yapıldı.1 parmak açıklık var. Sağlıkla gelsin bebeğim daha çok erken 😓 Lütfen bizim için dua edermisiniz 🙏
3prensesannesiii Dorukun_annesi Rabbim yardımcın olsun canım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah bende 35+0 doğum yaptım sabah biranda suyum gelmişti hiç korkma erken doğan bebekler çabucak toparlanıyor saat başı emzir
Es_eskaya51 Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah canim cok gecmis olsun allah yardimcin olsun😘😘😘
Glshbyk Dorukun_annesi sağlıkla kucağına al inşallah arkadaşım 34 e doğdu korkma hiçbir sorun olmadı seninde olmaz inşallah bende salihliliyim güzel haberlerini bekliyorum bende🤲🏻
Dorukun_annesi Arkadaşlar saat 11 buçukta oğlumu kucağıma aldım emzirdim ama erken olduğu için tedbir amaçlı 10-15 gün yenidoğan yoğun bakımda tutacaklar tek iyi olsun sağlıklı olsunda başka bişey istemiyorum
Hypatia Dorukun_annesi hadi geçmiş olsun,allahım tez zamanda sıkıntısız şekilde evinize varmayı nasip etsin,dua edin emzirin bol bol,öpün miniği bizlerin yerine de ☺️ Rabbim güzel uzun sağlıklı ömürler versin inşallah😊😊