Merhabalar bundan 8 ay önce düşük yaşadım şuan tekrar hamileyim ikigun önce öğrendim gebeliği ogrendgimde beta 24.35 di birgün bekleyip ertesi gün kan verdim 46.45 oldu aslında iki katı ama doktorum iki katına yakın daha fazla artmali fln dedi içime kurt düştü artışları nasıl yaşadınız