Şafak 50 ama sezeryan olacağım için 40 diyebiliriz. Bebek son zamanlarda durulur derler ama benim kızım sağolsun hiç durmuyor ve kasıklarıma baskı yapıyor. Bıraksanız wc de yaşayacağım🙈 erken doğum riski var diye yatıyorum sürekli. Şu 4 hafta da geçse 37yi görsek başka bir şey istemiyorum. İkinci gebeliğin bu kadar zor olacağını düşünmemiştim. Hepimizin bebekleri sağ salim gelsin inşallah 🌸