Selmanseda_ Kızlar Çarşamba günü doktor gittim 7haftalıgız son adetime göre ama kese de bebek de görünmedi sizce neden
ozlemak42 Selmanseda_ bebek çok küçükse görünmüyor benim 2 ayı geçmişti ama görünmedi boş kese veya dış gebelik dediler önce bir iki hafta daha bekledik göründü bebek
Asyamira Selmanseda_ bende 6+1 de kese boş gözüktü kalp atışı 7+6 dayken duyuldu değişkenlik gösterebiliyor, henüz erken içinizi ferah tutun 😍🙏
Ozge20ulu Selmanseda_ bazıları tepki veriyo ama doktor alttan muane yapmayı teklif etmedi mi Ben kesemide ilk kalp atışında Altan muaneyle gördüm
Ozge20ulu Selmanseda_ bazıları tepki veriyo ama doktor alttan muane yapmayı teklif etmedi mi Ben kesemide ilk kalp atışında Altan muaneyle gördüm
Selmanseda_ Ozge20ulu alttan muayene düşük riskini çoğaltıyor ilk gebeliğim düşük oldu benim kanımda gebelik var ama kalp atışı kese bebek görülmedi ama kanımda gebelik çıktı Altan Muayene eder bu sefer heralde ederse rahatsız olmam ben
Linasalamandre Selmanseda_ ultrason cihazı eski kalitesiz olabilir mi devlete gittiysen? Ben ilk devlete gittim 6. Hafta kese yok dedi. 7. Hafta özelde kese bebek kalp atışı her şeyi gördük. Sadece kalp atışını alttan muayene olarak duyduk🥰
Selmanseda_ Linasalamandre ilk hamileliğimde öyle oldu makine bozukdu 4.haftada kese 7haftada kalbini duydum ama bu sefer medikalparka gittim hiç biri görülmedi
132025 Selmanseda_ düşük riski yapıcak olsa doktorlar bakar mı hiç ya eskiden kalma bi inanış hiç alakası yok
Ozge20ulu Selmanseda_ benim doktorum prof adam okumuş okadar öyle bişey neden yapsın ben ilk iki muanemi alttan oldum hem dış gebelik kontrolü hemde yumurtalıklar rahim herşeye baktı ,miyom kıs varmı diye ,28 hafta hamileyim hiç bişey olmadı ,
Nurseda_7 Selmanseda_ benimde son adet tarihime göre 7 haftalık olmam gerekiyor ama bebeği ultrasonda göremedi alttan muane ile gördü geç döllenme olmuş dedi sabah tekrar muaneye gideceğim kafana takma kalbini ferah tut hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle
ozlemak42 Alttam muayene bebegi dusuruyor diyenler bi sacmalamaaz mi artik bütün hamileliğim boyunca alttan muayene oldum hatta enfeksiyon kapladığı icin rahîm agzina alet takıp temizlediler kim doktorlar bilinsiz cahiller ki alttan muayene ediyorlar demekki bi durun allah aşkına ya insanlarin kafasinada yanlış fikirler sokmayın