Endişe etmeyin ama ihmal de etmeyin benim normal akıntım ve idrar torbama baskı hissediyordum bugün doktorum lökositlerin yüksek antibiyotik başlayalım idrar yolu enfeksiyonun var dedi ve hem antibiyotik hem de fitil verdi. Gebelikte idrar yolu enfeksiyonu ve mantar sık sık olabiliyormuş ve mutlaka kontrol altına alınmalıymış. İdrar ver ona göre fitil vs verecektir bence