Canım ben 19.haftaya geldim hala aynı durumdayım. Burda ki arkadaşlar prilam yazmış ama o bile benim midemi bulandırıyodu hiç bir şekilde hap kullanamıyorum. Vitaminde öyle bir gün içiyorum 3-4 gün içemiyorum içsemde geri kusuyorum malesef. 😢yapacak çokta bir şey yok gibi