İyi geceler hanımlar
bugün kontrole geldim ve suyumun azaldığı farkedildi. Yatışıma karar verdik ve 14.55 de suni sancı verildi fakat açılma bu saat olmasına rağmen 2,5 cm di. Doktor 00.00 de suniye keselim sabah tekrar başlatalım ddi. Devlet hastanesindeyim bu arada ve şuanda da sancı var nişanımda geldi. Süreç nasıl olur sizce böle bi durumla karşılaşan oldu mu hiç?