Alsem Sln01 ben Antep’te yaşıyorum ama doğumu Adana’da yapacam bana da Haluk ballı yi önerdiler ama süper bı doktor bilginiz olsun
Sadis Sln01 orta dogu hastanesınde hicra. Giriş var cok cok iyi bir doktor tavsiye ederim cok ilgili ve güler yüzlü
Lulemom Sln01 arkadaşım filiz diye bi doktora gitmişti ortadoğuya. Soyadını bilmiyorum. Başka filiz yoksa o memnundu. 2 doğumunu da o doktorda yaptı
Sln01 Alsem bende urfa da yaşıyorum ve adana da doğum yapcam 37+2 yim filiz hanımı çok övdüler hayırlı doğumlar nasip.etsin inşallah allahım 🙏💛
Geceninannesi01 Sln01 onu bilmiyorum fakat aynı hastanede hicran Giriş var kendi doktorum inanılmaz memnunum çok pozitif bir doktor ve baştan savma ilgi göstermiyor aklınıza takılan her şeyde çabucak ulaşabiliyorsunuz tavsiye ederim 🙏🏻
BaharYunuss Sln01 ben filiz hanıma gidiyorum çok memnunum cok ilgili herşeyi tek tek anlatıyor aklınızda soru işareti bırakmıyor
Sln01 BaharYunuss bende filiz hanıma karar verdim dediginiz gibi çok ilgili kısmet olursa pazartesi doğumum gerçekleşecek zaten 😊
MSA001 Ben Güzelyalı da bayram bukana gidiyorum, çok ama çok tavsiye edıyorum işinin ehli bir doktor 👨⚕️ ☺️👏🏻